۹ پاسخ

نه بدچرا

صبحونه بخور

آرد برنج رو با شیر قاطی کن شکر اگه شیرین دوس داری بزن ما نمی‌زنیم آخرش ک درست شد روش مربای گل محمدی می‌ریزیم

خوبه بخور
آرد برنج
شیر
شکر

اتفاقا خیلی خوبه

ن عزیزم خوبه مخصوصا من تو اینستا دیدم میگن ماه اخرا بخورین باعث افزایش وزن جنین میشه. حلیم هم خوبه
ولی زیاده رویی نکن چون شیرینه

۱ لیوان شیر
ی قاشق شکر
ی قاشق آرد برنج
گلاب ب دلخواه

برعکس دکتربهم گف فرنی بخور ولی من بلدنیستم چ جوری درس میکنن

نه بد چرا هست

من چند بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنیاومهراد💙 مامان 🩷پرنیاومهراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان 🩷پرنیاومهراد💙 مامان 🩷پرنیاومهراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری