خانوما بی زحمت طرز تهیه فسنجونو میگید؟؟
بارداری فرزند پروری

۶ پاسخ

ممنون خانوما😍

مرغ جدا بپز بعد پیاز و گردو تفت بده مرغ هم اضافه کن تفت بده بعد روش رب انار رب گوجه بزار و نمک و فلفل و ادویه بعد بزار قل بخوره و جابیفته

فسنجون من هروقت اینجوری درست میکنم یذرشم نمیمونه با طعم ملس واقعا خوشمزس

من بجای مرغ کوفته قلقلی میریزم چون بوی مرغ اذیتم میکنه😶

گردو هات رو بریز تو خورد کن آسیاب کن
پیازتو هم رنده ریزه ریز کن
پیازتو با یکم روغن تفت بده
بهش زردچوبه بزن خیلی کم
بعد گردوهاتو بریز و آب بریز و با چند تا دونه یخ بزار یکی دوساعت بپزه بعد بهش رب انار اضافه کن
بزار جا بیوفته
یکم شکر هم بریز

گوشت چرخ‌کرده بردار بهش پیاز رنده شده و نمک و فلفل و زردچوبه بزن قلقلی کن جدا سرخش کن
و نیم ساعت آخر به فسنجونت اضافه کن

مرغ جدا بپز با پیاز و ادویه بعد اونطرفم پیاز نگینی وگرد گردو هاتو یکم تفت بده و رب انار بریز و اب جوش چند تا قل ک خورد مرغارو اضافه کن و بزار غلیظ بشه

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنیاومهراد💙 مامان 🩷پرنیاومهراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری