مامانا این پستونک بادومیه؟؟برا فک مشکلی نداره؟

تصویر
۵ پاسخ

اینا خیلی خوبه ، جدید اومده بازار
دختر من که خیلی دوستش داره

پستونک برای بچه ی که نفغ داره بد نیست

والا میگن ارتودنسی باشه

اره بادومی
من واسه پسرم خریدم۹۰۰ تومن
نمیتونه بخوره😂😭

همینا خوبن

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی