خانومای مشهدی بیمارستان اکبر چطوره؟؟

۴ پاسخ

نمیدونم عزیزم من ازکاشمربچم رواعزام کردن رفتم

خوب بود رسیدگیش یک شب بچم بستری بود اونجا

من بچم اونجابستری بوده

خیلی بد

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱۲ ماهگی
مامان علیرضا جون😍 مامان علیرضا جون😍 ۱۶ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱ سالگی