بیمارستام دولتی مشهد کدومش بهتره برا زایمان

۵ پاسخ

ما بیمه روستاییه فقط امام حسین دولتیه یانه

من امام زمان زایمان کردم 3 سال پیش بد نبود.
سزارین بودم

هیفده شهریور اگر بیمه تامین داشته باشی
بیمارستان امام حسین ام خوبه من تعریفشو شنیدم

دولتیه؟

میگن 17شهریور از همه بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🧸هانا🎀 مامان 🧸هانا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شازده مامان شازده هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسلم💙 مامان پسلم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری