۴ پاسخ

انتی ۳۵

سری اول سزارین شدی یا طبیعی؟

مال منم ۳۳بود ۲۰هفتگی شدم ۲۸که سرکلاژ شدم

سرویکس با سونو شکمی من ۳۳ بود

سوال های مرتبط

مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیستم بارداری