خانوما مسافرت رفتن مشکلی نداره
۵,۶ساعته

۶ پاسخ

اگه مشکلی نداری و اینکه تو ماشین هم بتونی بعضی اوقات دراز بکشی یا هر یه ساعت استراحت داشته باشی مشکلی نداره

سخت بگیری اذیت میشی

وقتی مشکلی نداری برو

من ک ماهی یبار میرم، خونه پدرم شهر دیگس ۶ساعت راهه

من رفتم هم هوايي هم زميني اما من نه سرويكسم پايين بود نه هماتوم و لكه اينا داشتم شرايط عادي داشتم

ن فقط سر راه باید ماشین یه خورده وایسع ک راه بری

به دکترت باید بگی

سوال های مرتبط

مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وششم بارداری