۱ پاسخ

ختنه حلقه ای خیلی خوبه البته بستگی به دست دکتر داره
پسرم ۶ سالشه
۶ ماهگی ختنه کردیم خیلی اذیت شد سرش چون بزرگ شده بود دیگه موقع ادرار و مدفوع خیلی گریه کرد
ولی دست دکترش درد نکنه یه هفته ای افتاد حلقش

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان محمد مهدی💙👶 مامان محمد مهدی💙👶 ۵ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری