۸ پاسخ

نخارون هروقت خارید چربش کن ماساژ بده آروم میشه

منم همینجوری مخصوصا اطراف نافم

با ماست چربش کن 🤓

میخاد ترک بخوره . با روغن چربش کن و نخارون

باکف دست بخارون
و بی توجه باید باشی من از صبح میخوارید اصلا دست نزدم خوب شد چلی اگه دست بزنم یکس ه باید بخوارونم

برا زایمانتون دکتر تاریخ زده براتون؟

نخوارونی بهتره چربش کن آروم ماساژبده باکف دستت هرچی بخوارونی بدترمیشه

حتما خشکه یکم چربش کن

سوال های مرتبط

مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان اهورا امیررضا مامان اهورا امیررضا ۵ ماهگی
مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۵ ماهگی