۷مهر موعدمه درد پریودی شدید میگیره ول میکنه یعنی باردارم?????

۶ پاسخ

پریود میشی

انشالله بارداری

ایشالا که هستی صبر کن بازم😊

من از اول بارداری هیچ علائمی ندارم به جز درد شدید پریودی انشالله که بارداری

انشالله که تو دلی داشته باشی😊😊😊

بی‌بی بزن

سوال های مرتبط

مامان رغد مامان رغد هفته سی‌ویکم بارداری