خانوما سمنو تو شیردهی خوبه؟ نفاخ نیست؟

۳ پاسخ

من میخورم شیرمم زیاد میکنه

نه نخور تلخ میکنه تو نت بزن

نه عالیه خیلی مفیده

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی
مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی