پوشک هانیز خوبه؟

۷ پاسخ

به نظر من خوبه
حجمش کمه
سایزش نسبت به مارکای دیگه بزرگتره

من گرفتم‌راضی نبودم
یه جوری بود حالت زمختی داشت انگار و سنگین بود..
مای بی بی خیلی بهتره بنظرم

خیلی بهتراز مای بیبی و مولفیکسه

اره من راضیم

من مولفیکس ۳ گرفتم خوبه

اره یکم زود سنگین میشه فقط

چسبش زیاد محکم نیس

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان مایلا مامان مایلا ۱۳ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۱ ماهگی
مامان پرنسا‌‌🎀 مامان پرنسا‌‌🎀 ۶ ماهگی
مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان پارسا و کیان🐣 مامان پارسا و کیان🐣 ۱ سالگی
مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی
مامان 🌱توت فرنگی🍓 مامان 🌱توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی