مامانا پوشک هانیز خوبه بگیرم؟

۳ پاسخ

چنده؟ قیمت داری

خیلی خوبه اصلا پس نمیده سایزش هم استاندارد تره

عااالی....من هم مولفیکس و هم مای بیبی رو تست کردم...هانیز بهتر بوده...هم سایزش نسبت به مایبیبی بزرگتر و بلندتره‌‌...هم کمتر پس داده نسبت به مولفیکس

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان پرنسا‌‌🎀 مامان پرنسا‌‌🎀 ۶ ماهگی
مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی
مامان 🌱توت فرنگی🍓 مامان 🌱توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی
مامان آراز وفراز مامان آراز وفراز ۱۰ ماهگی