مارک پوشک هانیز خوبه؟راضید‌

۱۰ پاسخ

عزیزم درخواست بده من پرم

من ۱زودم نم داد زیاد جذبش عین مولفیکس نیس اما خشک نیس بچه راحته

اره عزیزم عالیه من راضی ام

اره خیلی
از اولذهانیز میبندم

عالیه

راضیم

منم بیشتر مارک هارو استفاده کردم اره از هانیز راضی ام خیلی خوبه

راضیم
مولفیکس و هانیز استفاده میکنم
هانیز قوارش یکم بزرگتره
اگ مولفیکس ۴ میزنی هانیز باید ۳ بگیری
نازکتره ولی ب معنی قدرت جذب پایین یا نشتی نیست
اتفاقا نرمتره بافتش و بنظرم پوست بچه رو اذیت نمیکنه ،کمترین درصد حساسیتم مربوط ب هانیزه
چسبشم از مولفیکس قویتره از مای بیبی ضعیفتر✨️

اره خیلی

عالیه

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۱ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۶ ماهگی