۳ پاسخ

منم همه جی میخورم هرچی نخوری آخر سر ک خوردی اذیت میشه

میگن تا چهل روز ولی حداقل تا دوماه و خورده رعایت کن

رژیم نیازی نیست من که نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی