۴ پاسخ

بی از حدش خوب نیس گرمی ش زیاده عزیزم

من فکر می کردم مقویه

اگ ندارع بخور
چون گرمیجات برا زردی خوب نیس

زردی ندارع؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی