۶ پاسخ

البته دکترم نداد ولی سرما خورده بودم رفتم ی دکتر دیگ برام نوش گف چونک بدنت ضعیفه خوبه

اره من دارم مصرف میکنم

چرا واسه من دکترم ننوشته

دکترم برام یه همچین چیزی نوشته
قرصه؟
هنوز نرفتم بگیرم

عالیه اینا

من مصرف کردم

سوال های مرتبط

مامان سه جوجه💙💙💖 مامان سه جوجه💙💙💖 ۴ سالگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری