۶ پاسخ

فکرکنم تیروییدت مشکل دارە

حتما دکتر غدد برید تیروئید بالاست

حتما زود برید دکتر غدد وضعیت تیرویید تون خوب نیست برای بچه ضرر داره

تیرویید تون خیلی بالاست حتما زود برید دکتر

منم مثل شمام میگن غلظت خون داری آسپرین و انوکسا مصرف میکنم

غلظت خون نداريد حد وسطه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان امير علی مامان امير علی ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد