خانوما رو کمر بخوابم ضرر داره برای جنین؟

۷ پاسخ

تو هفته تو نه تا۲۰ اوکیه
بعد۲۰م در حد ۲۰ دقیقه اینا اوکیه

تا۲۰هفته میتونی ولی هرزگاهی به سمت چپ وراست بخاب

صددرصد

منکه میخوابم...چون واااقعا کمر درد دارم.

تو هفته شما موردی نداره بالای ۲۵ نخوابید
البته من الان خودم شبا حواسم نیست میبینی طاق بازم🥴

آره اصلا نخواب طرف چپ بخواب خونرسانی به جنین میرسه

بله عزیزم خون‌رسانی و اکسیژن کم میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق🩷🫢 مامان فندق🩷🫢 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۸ ماهگی
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی