بله خیلی ضررداره هم کم خونی،هم اینکه معده ی جنین ی انزیم کم داره واسه کافئین و نوشابه
نسکافه بدون کافئین بگیر عزیزم هایپرمارکت ها دارن همون طعم و مزه است
من شیر نسکافه میخورم خیلی هوس میکنم
سعی کن زیاد نخوری کلا
بیشتر از یدونه در روز استفاده نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.