سلام خانوما نسکافه برای جنین ضرر داره؟

۵ پاسخ

بله خیلی ضررداره هم کم خونی،هم اینکه معده ی جنین ی انزیم کم داره واسه کافئین و نوشابه

نسکافه بدون کافئین بگیر عزیزم هایپرمارکت ها دارن همون طعم و مزه است

من شیر نسکافه میخورم خیلی هوس میکنم

سعی کن زیاد نخوری کلا

بیشتر از یدونه در روز استفاده نکن

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق🩷🫢 مامان فندق🩷🫢 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رضا❤️ مامان رضا❤️ هفته سی‌ام بارداری