خانوما نسکافه ضرر داره ۶ هفته ام

۶ پاسخ

بله چون یکم کافیین داره

بله نخوری بهتره

در هوس بخور یبار

کافئین داره خوب نیس

ببین یه بار معمولا هیچیت نمیشه.

سلاااااام
یه گروه دوستانه تو روبیکا داریم برای اقدامی ها و باردار ها اگه خواستی بیای به ایدیم پیام بده تا عضوت کنم😁
@wowoo_on

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانا🫶🏻 مامان جانا🫶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد🐣🩵 مامان محمد🐣🩵 ۴ ماهگی
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وپنجم بارداری