خانوما آنومالی بار دوم رو چند هفته رفتین ؟

۷ پاسخ

مگه بار دوم داره؟؟؟

انومالی دوم مگه داریم؟

من قراره ۲۶ هفته برم چون نینیم یکم کلیه هاش ورم داره البته دکتر گفت طبیعیه و چیزی نیست ولی تکرار انومالی بخاطر اونه

بعد آنومالی دیگ چ سونویی ؟؟؟ چند هفته میشه اونو ۳ بعدی رفت خیلی دوستدارم

به من گفته این هفته برو منم موندم بخاطر کیست که حتی خود دکترهم میگه رفع میشه گفته باید آتومالی دوباره تکرار بشه

هنوز نرفتم الان اومدم بپرسم از دکترم

بمن گفته ۲۸هفته نمی‌دونم واقعا چه نیازیه

سوال های مرتبط

مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی