همینجوری دخدر شد یا رژیم گرفتی؟؟؟
بگو ماشالا
شاید دخترت تپلیه
ولی شکن بزرگ وکوچیک ب دختر پسر ربطی نداره
من باردار بودم بچم دختر بود موقع زایمانم شکمم از شما کوچیکتر بود انقدرم سبک بودم ک نگو اصلاااا انگار باردار نبودم ولی دوستم برعکس من پسر بود بچش از۷ماهگی طفلی نمیتونست راه بره نفس کم میاورد بچش تپلی بود
اسم دخترونه چیزی ب دلت نشسته یا انتخاب کردی؟من هیچی ب دلم نمیشینه.
اونایی ک من خوشم میاد شوهرم خوشش نمیاد🥲🥲🥲
کاش قبل بالا رفتن وزنت النگوهات و درمیاوردی
شکم دوم همیشه زود بزرگمیشه
منم سر پسرم از همون ۳ماهگی شکمم زد بیرون و از ۶ماهگی افتضاح وررم کرده بودم
واسه درر اون بالای شکمت فقط میتونی سوتین نبندی و کمربند مخصوص بارداری بگیر ک اذیت نشی
عزیزم خودت توپولی؟
من ۲۹ هفتمه تو دلیمم دختره
هنوز بعضی ها نمیفهمن باردارم😅
ورم داریی
بهت چندم تاریخ زایمان داده؟ سزارینی ؟
با همیم 🥰🙏کجا میخوای زایمان کنی عزیزم
مث همیم
واس 26 هفته بزرگه🙈🙈
دختره این تو دلیت؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.