۱۵ پاسخ

همینجوری دخدر شد یا رژیم گرفتی؟؟؟

بگو ماشالا
شاید دخترت تپلیه
ولی شکن بزرگ و‌کوچیک ب دختر پسر ربطی نداره
من باردار بودم بچم دختر بود موقع زایمانم شکمم از شما کوچیکتر بود انقدرم سبک بودم ک نگو اصلاااا انگار باردار نبودم ولی دوستم برعکس من پسر بود بچش از۷ماهگی طفلی نمیتونست راه بره نفس کم میاورد بچش تپلی بود

اسم دخترونه چیزی ب دلت نشسته یا انتخاب کردی؟من هیچی ب دلم نمیشینه.
اونایی ک من خوشم میاد شوهرم خوشش نمیاد🥲🥲🥲

کاش قبل بالا رفتن وزنت النگوهات و درمیاوردی

شکم دوم همیشه زود بزرگ‌میشه

منم سر پسرم از همون ۳ماهگی شکمم زد بیرون و از ۶ماهگی افتضاح وررم کرده بودم

واسه درر اون بالای شکمت فقط میتونی سوتین نبندی و کمربند مخصوص بارداری بگیر ک اذیت نشی

عزیزم خودت توپولی؟

من ۲۹ هفتمه تو دلیمم دختره
هنوز بعضی ها نمیفهمن باردارم😅

ورم داریی

بهت چندم تاریخ زایمان داده؟ سزارینی ؟

با همیم 🥰🙏کجا میخوای زایمان کنی عزیزم

مث همیم

واس 26 هفته بزرگه🙈🙈

دختره این تو دلیت؟؟

سوال های مرتبط