پستونک اونت شب تاب خوبه یا ساده؟

۳ پاسخ

من بچه اولم ندادم اما الان اکثرا بهم میگن اینو پستونکی کن

هرجفتش خوبه بايد ببيني ظاهر كدومو دوس داري من فريگ خريدم اما ميخوام اونت هم بخرم🤍

کلا پستونک خوب نیست ،منکه نخریدم و نمیبییخرمم،باز از پستونک گرفتن یه مکافاته،و بی خاصیت

سوال های مرتبط

مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 ۹ ماهگی