۳ پاسخ

بخوابه!!!
اینو حتی مواقع بیماری هم خوب نیست به بچه بدی

اصلا نده عوارض داره

واقعا ایقد اذیتت میکنه ک اینکارو میکنی 😕😕

سوال های مرتبط

مامان قندعسل
💕نورا💕 مامان قندعسل 💕نورا💕 ۲ سالگی