۲ پاسخ

سعی کن سیتریزین ندی برای بچه ها نئوتادین بدی بهتره سیتریزین خیلی عوارض داره

هر 12ساعت 2.5 سیس

سوال های مرتبط

مامان قندعسل
💕نورا💕 مامان قندعسل 💕نورا💕 ۲ سالگی