۲ پاسخ

شاید بخاطر اینه که جریان خونت افزایش پیدا کرده
من این شکلی بودم الان بهتر شدم
اما اگر حس درد داری حتما پیگیری کن و توی سونو های بعد حتما به پزشکت بگو

من تقریبا همیشهههه حس میکنم قلبم میخاد بیاد تو دهنم انگار دارم بدو بدو میکنم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته نوزدهم بارداری
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان داداش سامیار مامان داداش سامیار ۴ ماهگی