۴ پاسخ

کل سالوسرمانخوردی ازوقتی باردارمیشی سرما میخوری فشارنمیدونی چیه فشارپیدامیکنی اصلا یه وضعیه آدم یه جاهاییش دردمیگیره اصلانمیدونستی اونجام تو بدن توبود🤣🤣

سلام ن عزیزم طبیعی نیست منم رفتم بیمارستان گفت یکم تپش قلب داری شاید دارو بده درحدیکی دوهفته یه نوارقلب بدین یه فشارم بگیرین من الان تپش قلبم خوب شده ولی برافشارم قرص میخورم

کمتر غذا بخور چرب و پر نمک هم نباشه

شاید استزس داری

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری