۳ پاسخ

نه بابا بخور چیزی نمیشه

میدونم سیب زمینی نفخ داره

فکر نکنم تاثیر داشته باشه من دیشب خوردم شیرم دادم

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۹ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا💚 مامان فاطمه نورا💚 ۷ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی