۲ پاسخ

خوشبحالت جدیدا اینطوری شده
من یک سال و نیم دارم این وضع و تحمل میکنم

منم همینطور امروز یکی بهم گف بچتو ببر مشاوره عصبیه
برگشتم گفتم تو رشد طبیعیه
چون نمیتونه حرف بزنه اینقدر اذیت میکنه

سوال های مرتبط

مامان اهورا🙋🏻‍♂️ مامان اهورا🙋🏻‍♂️ ۳ سالگی
پسر من عادت داره بعدازظهرا بخابه حداقل کمه کمش باید دوساعت بخابع اگه کمتر باشه بدخواب میشه . از ساعت ده شب به بعدم دیگه علائمای خوابش شروع میشه ، ( پرخاشگر و عصبی و لجباز فوق العاده شیطون میشه)) روزایی هم که بعدازظهرش نخابه دیگه هشت شب به بعد واقعا نگهداریش سخت میشه اینایی که گفتم ده برابر میشن . یه مهمونی نمیتونم برم که اخرش زهرمارم نشه تا ساعت ده خوبه اما امان از اینکه خوابش بگیره کاری میکنه که نگاه سنگین همرو احساس میکنم ، داد میزنه حرف کوش نمیده لجبازی میکنه گریه میکنه . بیشتر اوقات جمع میکنم میایم خونه . خسته شدم بخدا بچه هایی رو میبینم که ساعت دوزاده شب تو مهمونیا خیلی اروم نشستن بازی میکنن پسر من چرا اینجوری میکنه😩فقطم باید بیایم خونه بخابه تو شلوغی اصلاااااا

چیکار کنم بنظرتون؟؟ خسته شدم بخدا . اونشب فتیم‌خونه دوستم .میگفت اره بچه فلانی انقد اروم و بانمکه همسن اهوراس ولی خیلی ارومه . بهم برخورد واقعا احساس کردم ازاینکه میرم خونش و پسرم اینجوری میکنه ناراحته ازاونشب پامو اونجا نزاشتم هرسری یه بهونه اوردم نرفتم . پسر من شیطون نیستااااا ولی امان ازاینکه خوابش بهم بخوره یا ساعت خوابش بگذره گریه و جیغ و داد لجبازیاش صدبرابر میشه
#فرزندپروری#پوشک#جیش