نبات خوردن الان مگه ضررداره

۳ پاسخ

قند نداشته باشی ن بی ضرره

من شنیدم هفته های آخر زیاد نخوری بهتره گرمه بچه زردیش بیشتر میشع

نه نبات ضرر نداره ک

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی