۱۲ پاسخ

من تازه الان دیگ میتونم بخورم تا ۱۶هفته هم از بوش بدم میومد

تا۲۰ طول میکشه

وای پس من‌چرا عاشق مرغم….هفته ی ۳بار‌درست میکنم برا ناهار

منم ویار مرغ داشتم تقریبا تا ۱۹ هفته بود بعدش خوب شدم حالا باز امشب دوباره مرغه بوش میومد درحالیکه بقیه گفتن بو نداره

من ک تا الان فقط یکی دو بار اونم رون خوردم ، کبابشم حتی حالمو بد میکنه

من تازه خوب شدم ولی باید بافاصله بخورم وگرنه زده میشم

من اوایل اینجوری بودم حالم از رون مرغ بهم میخورد ولی سینه میتونستم بخورم اونم به این دلیل که روند چربیش بیشتره برا همین حالمو خیلی بد میکرد

من همچنان از خود مرغ هم بدم میاد .. اما دیر به دیر با ضرب ترشی و چیزهای دیگه میخورم

وای منم از وقتی باردار شدم از مرغ بدم میاد الان خیلی کم میخورم

جاری من سردوتا پسرش میگفت تنها چیزی که بدم میومده مرغ بوده

من
از اول تا همین لحظه و احتمالا تا آخر بارداری

وای من اینجورم.الان رفتیم پارک.داشتن مرغ کباب میکردن.اومدم خونه هی عق میزنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۹ ماهگی