خانما شما سونو NTهفته چندم رفتین؟

۱۶ پاسخ

من ۶ مهر میخام برم ۱۳ و ۵ روز

۱۲هفته و‌۶‌روز بودم.

۱۲هفته چهار روز

۱۲هفته و ۳ روز

برا سونو قلب شما چند هفته رفتین شما؟

وای مگه میگذرههههه خستم😂🤭

باید ۱۲ هفته بری برو دکتر لنویس میگ دقیق کی بری

11 هفته

من ۱۶ مهر دکتر برام نوشته برم که میشه ۱۲ هفته و سه روز

من یازده هفته و یک روز بودم رفتم

۱۲هفته

۱۲ هفته دوروز

۱۲ هفته و ۳روز رفته بودم

۱۲هفته وسه روز

من ۱۲ هفته رفتم

۱۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🌱 مامان تو دلی🌱 هفته چهاردهم بارداری
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری