سلام خانما قطره مولتی ویتامین چی میدیدن به نوزادتون؟؟

۳ پاسخ

همون که درمانگاه میده

من ویواکیدز و پدیابست میدادم

نوزاد آ د

سوال های مرتبط

مامان مه یاس و طهورا مامان مه یاس و طهورا ۶ سالگی
مامان اقا هیراد مامان اقا هیراد ۶ سالگی
مامان کسرا و دلسا 🌈 مامان کسرا و دلسا 🌈 ۶ سالگی