سلام
ترشح دارم طبیعیه بنظرتون

۶ پاسخ

طبیعیه منم داشتم اگر زرد و سبز نیست مشکلی نداره

اوایل بارداری همینه بعدش کم کم قط میشه

بچتون پسره؟

فک کنم طبیعی نگران نباش

اره طبیعیه من از4ماهگی ب بعد عفونت گرفتم البته بدون بو وخارش وسوزش فقژ ترشح سفید هنوزم دارم

من دارم سفیده زیادم هستش

سوال های مرتبط

مامان حسین و امیرعلی🩵 مامان حسین و امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد