مامانا من من تا هویج خوردم ضرر نداره که

تصویر
۱۳ پاسخ

خدا این بچه چه نازه ننی من بخورمش 🥹😍

من ک هر روز یکی یا دوتا میخورم.
چون خیلی دلم میخواد
و فکرشو بکن ک چقد ابش کمه
فقط اب هویج ضرر داره

ای خدا چ نازه بچه انگار جوجه زرده

نخوری بهتره

ن منم خوردم چیزی نمیشع

اویییی خدا چه خوشگله 🥹😍

الهی 😍

وااای این بچت بشه فکر کن 😍😍😍😍😍😍

تو چند سالت بوده ازدواج كردي كه الان تو١٦ سالگي دومي و داري مياري 🫩 چه زود شوهرت دادن

من الانننن زیااااد هویج میخورم😵‍💫 یعنی ضرر داره؟

وای خدا 🥹❤️ کوشولوم

دیگ خوردی رفت نخوری بهتره

چ نازه

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری