۹ پاسخ

عزیزم شیرخشک آماده شده چه بیرون چه یخچال بیشتز از ۱ ساعت یااا نهااااایت دوساعت نباید بمونه

بچه شما آوا میگه ؟
با ما کا گا مم؟

یه فلاسک آب جوش داشته باش با یه شیشه آب جوش سرد شده اینارو با هم مخلوط کن که به درجه مناسب برسه بعد شیر خشک بریز توش
من این کارو میکنم

زیر شیر آب داغ نگهدار صدای آب باعث میشه بچه ساکت شه شیر هم گرم میشه

شیرخشک رو میذاربد یخچال؟

چرا بذاری تو یخچال اصن؟

چرا شیشه شیرو میزاری تویخچال؟

آب گرمم هم داشته باشی طول میکشه گرم بشه شیشه بیخیالش بشی بهتره😅

همون موقع آب جوشیده آماده داشته باش شیر بزن

سوال های مرتبط

مامان رز👧🏻🎀 مامان رز👧🏻🎀 ۱۵ ماهگی
مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی
بچه ها واسه درست کردن بامیه اول باید شربت بار درست کنید چون تو دستور بامیه بهش نیاز دارید
۴۰۰ گرم شکر رو با ۱۸۰ گرم آب بزارید رو شعله وقتی دو دقیقه جوش زد ۱۱۰ گرم گلوکز با یک چهارم جوهر لیمو اضافه کنید اجازه بدید یه ۷ دقیقه با شعله ملایم بجوشه آخر سر دو قاشق زعفران و سه قاشق گلاب اضافه کنید بعد دو دقیقه شعله رو خاموش کنید شربت رو بریزید تو‌یه ظرف دیگه که خنک شه
این شربت تا ۶ ماه تو یخچال ماندگاری داره
رسپی بامیه
۴۰۰ گرم آب معادل دو لیوان آب یکی از لیوان ها حدود یه بند انگشت سر خالی
با ۱۵ گرم کره حیوانی رو بزارید بجوشه یه دو دقیقه بهش زمان بدید شعله رو کم کنید بعد ۲۴۰ گرم آرد رو
یکباره اضافه کنید با لیسک مرتب هم بزنید تا خمیر جمع بشه حدود ۷ دقیقه زمان میبره
بعد خمیر رو‌به ظرف دیگه منتقل کنید اجازه بدید تا از داغی بیفته یه دونه تخم مرغ،۱۵ گرم شربت بار با یک چهارم قاشق
بهش وانیل پودری اضافه کنید با همزن مخلوط کنید دومین تخم مرغ رو اضافه کنید تا سومین و چهارمین




شیر خشک
غذای کمکی
سرلاک