دل درد و دل پیچه و باد شکم و تهوع واسه چیه؟؟؟

۳ پاسخ

سر بارداریت اینجوری شدی یأ قبلش هم اینجوری بودی

دل درد دل پیچه میشه گفت ویروس گوارشی گرفتی ک میگی تهو داری اسهال هم هستی

چیز نفاخ خوردی؟

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۸ ماهگی
مامان مامان بهداد مامان مامان بهداد ۶ ماهگی