سلام خانما علت شکم درد و دل پیچه چیه

۴ پاسخ

منم دوروز دلپیچه داشتم رفتم دکتر گفت احتمال ویروسه،امپول زدم بهتر شدم

ویروسه منم گرفتم

سلام عزیزم شکم درد طبیعیه توی بارداری اما دل پیچه بخاطر غذاهای نفاخه

نه جای نرفتم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۸ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی