۴ پاسخ

مال من هم زیاد سفت میشه شاید به ساعت هم نمیکشه

ممکنه حرکات نینی باشه اما اگه هی میگیره ول میکنه ینی هر چند دقه یه بار میگیره شاید انقباض باشه که باید بری بیمارستان

شکمت ام سفت میش دلیلش اینکه بچه خودش جم میکنه سعی کن جای شکمت گرم نگهداری

بچه داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان بهداد مامان مامان بهداد ۷ ماهگی
مامان 🩷جانان🩷 مامان 🩷جانان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۸ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی