امروز دوباره اومدم ازمایش گلوکز 🥲

۵ پاسخ

من قند ۱ساعته۱۳۲بود گفت بالاس☹

من دیروز واسه بار سوم دادم😑😑😑

منم الان دادم حاضر👆

قند یه ساعتم ۱۹۰ بود ماه پیش ، دوباره نوشت

چرااا

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🩷😍 مامان دخترکم🩷😍 هفته چهلم بارداری
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۲ ماهگی