اره عزیزم من سردرد شدید شدم و سرگیجه داشتم
با دومین خونی که گرفتن فشارم افتاد سرگیجه گرفتم و تا موقع سومین خون روی تخت خوابیدم افتضاح بود حالم
آره خیلی بد بود قند منو که خیلی برد بالا و کار به تکرار آزمایش رسید
من تادوروز سردرد و حالت تهوع داشتم چون بعدشم نتونستم چیزی بخورم
سر درد؟ نابود شدم از گشنگی و خستگی و توصف بودن و
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.