امروز اومدم آزمایش گلوکز ...پودر رو خوردم سردرد شدم شماهام همینجور شدین؟

۵ پاسخ

اره عزیزم من سردرد شدید شدم و سرگیجه داشتم

با دومین خونی که گرفتن فشارم افتاد سرگیجه گرفتم و تا موقع سومین خون روی تخت خوابیدم افتضاح بود حالم

آره خیلی بد بود قند منو که خیلی برد بالا و کار به تکرار آزمایش رسید

من تادوروز سردرد و حالت تهوع داشتم چون بعدشم نتونستم چیزی بخورم

سر درد؟ نابود شدم از گشنگی و خستگی و توصف بودن و

سوال های مرتبط