خانما صبح کی بیدار میشین .یعنی دیر بیدار بشم واسه بچم ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

اوووف من شب چه بخوابم چه نخوابم اقا نهایت ۸صبح گرسنس باید اقدام کنم به خوردن
گاهی هم ۷صبح😅😅
کم داشتم تا۱۰ تونستم تحمل کنم
اخه یکی نیس بگه فسقلی منه خوابالو رو به چه روزی انداختی🤣

دو روزه بچم شیش بیدار میشه از گشنگی منم مجبورم پاشم ی چیز بخورم
ولی معمولا هفت و نیم هشت بیدار میشم با لگداش

من تا ۱۲ یک میخوابم پامیشم صبحونه میخورم بعد فکر ناهار میکنم

ما که مجبور یم شیش و نیم پاشیم و صبحونه و لقمه بچه مدرسه ای و حاظر کنیم و بفرستیمش مدرسه و بعد به خودمون برسیم هرکس شرایطش فرق میکنه .....

من ک این هفته ها فقط خوابم

میگن گرسنه موندن زیادخوب نیس سلولای مغزبچه روازبین میبره ولی خب کی اخه همت میکنه ۶صبح پاشه صبحونه بخوره😑

من والابچه ۶یا۷بیدارمیشه شروع میکنه ب لگدزدن ینی خودمم شدیدگرسنه ام میشه ولی انقدخوابم میادنهایتا۸یا۹بیدارمیشم صبحونه میخورم

من معمولا طرفای ۱۱ صبحانه میخورم

سلام نه چه ضرری بخواب نهایت استفاده رو ببر

واجه ضرری😄

سوال های مرتبط