بچها واسه ‌واکسن ۱سالگی کی باید برم؟؟

۵ پاسخ

من ی هفته بعد تولدش میبرم

من چون ۷ مهر ۱۴۰۳ شب ب دنیا اومده و ۷ مهر امسال تولد یکسالگیشه برای اینکه درد پا اذیتش نکنه تو جشن تولدش،زنگ واکسیناتورش زدم گفت ۸ مهر بیارش

خوده روز تولد

سلام من مامان پری هستم ساکن کرج گیفت سازم کارم برای مراسم فرزندتان و هر مراسمی یه یادبود قشنگ خواستین درخدمتم
تحویل حضوری درکرج دارم ارسال به سراسر کشور....کمترین سود کیفیت عالی..جهت نمونه ایتا وروبیکا ۰۹۹۲۸۶۴۴۴۶۰...گیفت عقد عروسی تولد دندونی وتعیین جنسیت..خوش آمد نوزاد..

درخواست بدین پرم

یک سالگی

سوال های مرتبط

مامان عشق 


مانا مامان عشق مانا ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان نورا🤩 مامان نورا🤩 ۱ سالگی
مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان رادین🐣🐣 مامان رادین🐣🐣 ۱۲ ماهگی