سلام خانما..ازتجربیاتتون برای واکسن ۱سالگی میگین

مچکرم💕

تصویر
۱۸ پاسخ

خیلی راحته والا پسر من نه تب داشت نه دردی

خیلی سبکه اصلا استرس نداشته باش

خیلی راحت بود نخ تب داشت نه درد

انقد راحت بود دختر من ک همه واکسناش سخت بود اینو نفهمید و استاهم ندادم

خیلی راحت اصلا انگار هیچ واکسنی نزدی

هنوز نزدم

وای ملیکاااااا کجاییییی دختر چه خبر.چرا رفتیو دیگه نیومدی .گهواره درخاست دادم بهت ببین من دوتا اکانت دارم اون یکی دیشب مسدود شد فعلا با این اومدم .😭😭😭

اصلا انگار نزده

خیلی سبکه اصلا استرس نداشته باش

سبکه...

نه تب نه درد

سلام من دخترم هیچ کدوم واکسناش نه تب کرد نه درد داشت ولی سر این هم تب کرد هم جاش تا مدتها قلمبه و کبود بود😐🥺

ن درد داره ن تب سبکه

خداروشکر سبک بود چند روز پیش زد پسرم

فقط همون موقع گریه میکنن

خداروشکر راحت‌ترین واکسن بود اصلا تب نکرد

سبکه.

خیلی راحته نه تب میکنه ن درد دارن

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان لیام امینی نیا مامان لیام امینی نیا ۲ سالگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۱۵ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی