سلام خانوما چن هفته باید رفت واسه سونو انتی

۷ پاسخ

از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته

۱۲ هفته و ۱ روز به بعد
من ۱۲ هفته و ۳ روز رفتم

11تا 13

قبل13 حتماباید بری

ان تی از ۱۱ تا ۱۳ میرن،بهترینش ۱۲ هفته و دوروزه

بهترین موقعش ۱۲هفته

هفته دوازده خوبه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه💛😍 مامان جوجه💛😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ودوم بارداری