۶ پاسخ

عزیزم عدد مام باید زیر۳باشه از شما۲/۹۴برا همین گفته سلفری بدی اگه بالای۳۰-۳۵سالی معمولا خطا داره آزمایشا

عالیه دختره ؟

دکتر گفت ۱جوری گفت سلامت جنین دوم انجام میدی ۱جوری گفت با مکث به آزمایش نگاه کرد من ترسیدم گفتم چیزیه گفت نه الان که زنگ‌زدم ازمایشگاه گفت بستگی داره گفت چی برات نوشته باشه پرسیدم چطور گفت اگه خدایی نکرده بچه مشکل داشته باشه چندگانه آزمایش میدن یکم ترس برم داشت

همین ازمایشتو بزن گوگل اون قسمت بالا بزن عکسو بفرست برات ترجمش میکنه

اگرم توان مالی هزینه سلفری و داری برای اطمینان خاطر خودت انجام بده اگرم نداری انجام نده

همه چی عالیه

سوال های مرتبط

مامان هانا و هاکان💙 مامان هانا و هاکان💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان💙 و نیلا❤ مامان شاهان💙 و نیلا❤ ۷ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد