۳ پاسخ

عزیزم دیگه وقتشه میتونی سونو انومالی رو بری هم بچه رو چک میکنه هم خودت نی نی رو میبینی خیالت راحت میشه

سرویکست خوب بود تو سونو ان تی؟
و اینکه وقتی وارد هفته جدید میشی تا دو روز دلدرد یا ی سری علائم میاد سراغ ادم که طبیعیخ

منم دارم دلدرد پری مسگم نکنه عفونت شدید کرفتم

سوال های مرتبط

مامان ورجک مامان ورجک ۹ ماهگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری