۵ پاسخ

خیلی خوبه اگه دوس داشته باشی

خیلی خوبه . هفته ای دوبار من میخوردم اون اوایل
خیلی گرم و خوبه
کبابیش خیلی خوشمزه تر میشه

من تا الان دوبار پختم تو سوپ
ولی مستقیم نخوردم خوشم نمیاد
طبعش گرمه الان که هوا سرده سوپش خیلی مفید

اره عالیه بخور

عالیه من زیاد خوردم

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان سلینا مامان سلینا هفته سی‌وسوم بارداری