خانم ها گوشت بلدرچین خوبه بخورم خطر نداره

۴ پاسخ

خیلی نمیخوری که
تعادل اشکال نداره

عالیههه من ماهی دو سه بار میخورم

نه مقویه بخوری
هرچیزی به اندازه بخوری ضرری نداره

گرمیه.بهتره که نخوری

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان 👣فنچولی🤎 مامان 👣فنچولی🤎 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هیلدا♥️ مامان هیلدا♥️ ۳ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی